SEO – SEM Rzeszów

SEO – SEM Poland, Stalowa Wola i Rzeszów

SEO SEM Poland

Marketing szeptany

Buzz marketing

Buzz marketing nosi również nazwę marketing szeptany, najprościej tego typu działania firm polegają na wywoływaniu szumu medialnego wokół swojej marki, produktu lub usługi. Promowanie odbywa się przez opracowanie atrakcyjnego przekazu kreującego zainteresowanie produktem. Dodatkowym akcentem jest wywołanie u klientów pozytywnych opinii na temat firmy oraz sprowokowanie do dyskusji. Buzz marketing znalazł idealne miejsce do rozprzestrzeniania się w sieci Web 2.0, w której wymiana informacji między użytkownikami jest ułatwiona. Konsekwencją dobrze zorganizowanego marketingu szeptanego jest zainteresowanie użytkowników sieci danym produktem lub usługą.

Możliwości marketingu szeptanego wykorzystuje się poprzez:

  • czynna działalność na forach internetowych, blogach oraz portalach społecznościowych
  • ocenianie produktów i usług (wyrażanie opinii)
  • kreowanie wizerunku marki

Dodaj komentarz